خداحافظی


black-love

کلبه رویاهام

          

  خواستم خداحافظی کنم از تو

 هزاران بار تلاش کردم اما نشد

  خواستم برای همیشه فراموشت کنم 

 هزاران بار تلاش کردم اما بازهم نشد

 خیلی طول کشید تا فهمیدم 

 هرگز نمیشود از عشق خداحافظی کرد

 یا اینکه فراموشش کرد!

 پس سلام میکنم با اینکه میدانم هرگز

 پاسخی نخواهم شنید!


 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت1:49---3 آذر 1390
slam paria jo0o0o0n*
vebet harf nadare.
movafagh bashi...


parya
ساعت21:50---30 آبان 1390
دیگر نمی خواهم که در این پرده ی رنگ

نقش آفرین سرگذشت خویش باشم

دیگر نمیخواهم که در گلگشت گیتی

افسانه ی مرغان مرگ اندیش باشم

دیگر نمی خواهم که با افسون این چنگ

در نغمه جادویی بیاموزم سخن را

در تار و پود ساز هستی خانه سازم

رنگین کنم از شور مستی انجمن را


morteza
ساعت16:57---30 آبان 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به ماهم سربزنی باااااااااااااای

مهدی
ساعت16:05---27 آبان 1390
salam in gesmat be kole webet mi arze.vali kash adama ham digaro dark konan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1398برچسب:,ساعت 1:24 توسط پریا| |


Power By: LoxBlog.Com