زندگی


black-love

کلبه رویاهام

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیزندگی به من آموخت که هیچکس شبیه حرفهایش نیست .

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیزندگي به من ياد داد كساني كه امروز كنارم هستند شايد در آينده اي نزديك ديدنشان بزرگترين آرزويم باشد.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیزندگي به من ياد داد...دوست واقعي كسي است كه بدون گفتن مرا را درك كند.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیزندگي به من ياد داد...بايد بياموزم چگونه با مشكلات حل نشدني كنار بيايم.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیزندگي به من ياد داد...آنگاه كه من غافل از خدا در بيراه ها گم مي شوم ، او با تمام عشق منتظر برگشتن من است و به محض آنكه صدايش كنم دستم را مي گيرد و راه را نشانم مي دهد.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیزندگي به من ياد داد...گاهي بايد براي آنچه از دست دادم يا آنكه از كنارم دور شده عميقا شكر گذار باشم.

 



نظرات شما عزیزان:

N A S S E R
ساعت19:13---7 اسفند 1391
زندگي به من آموخت بودن دركنار كساني كه دوستشان دارم از همه چيز برام باارزش تر است .



mehdi68
ساعت22:43---13 مهر 1391
salam pariya behet nemigam mahalam bezar fagat lagal jhvdo in gesmato doros kon ta sal1398kheyli mondeh
nemigama ino bezari to nazar fagat khastam edit koni date
mer30


مهدی
ساعت10:58---22 آبان 1390
سلام خانم مهندس مطالب این قسمتت واقعا شاهکاره .اینارو از کجا میاری؟بخش زندگیت حرف نداره

ahura
ساعت18:48---21 آبان 1390
jizz
nice
thanks


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 آبان 1398برچسب:,ساعت 18:4 توسط پریا| |


Power By: LoxBlog.Com