میخواستم...


black-love

کلبه رویاهام

  می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند                                           
      

ستایش کردم ، گفتند خرافات است  

    عاشق شدم ، گفتند دروغ است 
    

    گریستم ، گفتند بهانه است    

    خندیدم ، گفتند دیوانه است

دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم




نظرات شما عزیزان:

حسین،میثم
ساعت21:52---24 دی 1391
وبلاگی ساخته ایم سایبانش همه عشق
زیر پافرش غرور
درحصارش همه تکرار صفا
ما،دراین طبع لطیف
لطف دیدارتورا می طلبیم

چیک چیک دل با مطالبی،تصاویر فصل پاییز،قالبی و موزیک جدید و هدیه ایی ویژه مخصوص اعضاء (بقیه اش را خودت بیا ببین) اومده،
ازشما رسما دعوت میکینم که به وبلاگ ما بیایید ونظر بدهید.

راسی یادتون نره تو نظر سنجیمون شرکت کنی.

باتشکر
دوستداران شما
حسین،میثم


shima
ساعت1:13---12 خرداد 1391

آری تو راست می گویی آسمان مال من است
پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین ، مال من است
اما سهراب تو قضاوت کن
بر دل سنگ زمین جای من است!!!
من نمی دانم که چرا این مردم ، دانه های دلشان پیدا نیست.
...صبر کن ای سهراب...!!! قایقت جا دارد...!؟؟
من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم


frozen girl
ساعت18:27---5 فروردين 1391

salam paria jooon vebet khyli ghashange azizam

پاسخ: مرسی عزیزم قابل شما رو نداره



Ehsan
ساعت14:08---1 بهمن 1390
Har Ki deleton Shekond Sedasho Dar Nyara Chon E roz Delesh mishkane Sedash Dar Miad

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 آذر 1398برچسب:,ساعت 20:3 توسط پریا| |


Power By: LoxBlog.Com